SIDA la purtător

Salut, bănuiesc că ți-e familiar acronimul fetid SIDA (Sindromul Iacob Darius Acut) – mi-am canalizat marasmul în a inventaria în scris simptomele caracteristice. Ema le numește incurabilități, în dauna convingerii mele că sunt simple consecințe ale incompentenței.
Ești o îmbulzeală de reziduuri ale unei copilării cheltuite pe frustrări care ți-a amputat orice capacitate de a iubi, o simfonie de autosuficiență imundă care se hrănește cu intransingența mediocrității.
Văd că te scalzi în definiții grotesc de puerileale conceptului de părinte și îmi doresc ca acolo să te și îneci – în aceleași piscine de rușine și de complexe de inferioritate față de femeia pe care trebuia să o iubești mai mult decât iubești să solidarizezi cu handicapurile tale emoționale.
Porți 43 la picior și asta e o urmă disproporțional de mare pentru corpul meu ca să mai fie trecută cu vederea. În fața ta, sunt veteranul bântuit de câmpurile de luptă, căprioara paralizată de tirania din privirea vânătorului.
Viața ta se aseamănă unei persoane ai cărei dinți i-au căzut, rămânându-i unul singur - și ăla cariat.
Dacă manifestațiile precizate îți par cunoscute, te sfătuiesc să îți începi imediat tratamentul anti-îngustime-în-gândire ori, în cazul refuzării tratamentului, să îți părăsești locuința actuală pentru a înlătura riscul de a-i infesta și pe alții cu sindromul tău.


Postări populare