vineri, 23 iunie 2017

răspoimâine

poezia mea e o chiuvetă plină cu smoală sub clar de bec aprins            
el avea un ciob în vertebre băi privește-mă verde zice                              
aprinde cuiul ăsta în cuibul palmei mele                                                                       
fii cuminte iulia visa-mi-ai dosul palmei                                                               
privirea-ntinsă ca o plajă de schelete                                                                          
pânzele nu-s marinare sus venele eșarfele peste                                                      
sternul ei de poliester porii plini de verighete                                                                 
fata asta cică-i jupiter sau poate doar ne minte                                                                 
îmi jupuie mințile îmi julește coperțile de                                                    
piele zâmbind pistrui prinde-mă în strânsori de strungă                                                      
apasă pedalele accelerează pianele                                                                      
asta-i o poveste cu jartiere cu jar pe artere                                                   
încuie sertarele îți place să înghiți cheile                                                          
ciocnește berile ciocnește plăcile tectonice                                              
îmi place de tine în fuste scurte vieți scurte priviri goale                                                   
gloanțe oarbe stele petale                                                                                        
și pete și pupile lipite pe fețe                                                                 
fetele astea încâlcite                                                                                          
fetele astea răsfoite răsfolosite                                                                  
răspoimâine promit să te                                                                                                      
ador azi lasă-mă să apăs trăgaciul te rog